Sb
2795-0
CHŁODNICA OLEJU
ZASTOSOWANIE
I CHARAKTERYSTYKA WYROBU:
Chłodnica Sb2795-0 jest przeznaczona
do chłodzenia oleju silnikowego silnika
lotniczego, stosowanego do napędu śmigłowca.
Jest ona typu rurkowo-taśmowego. Składa
się z zespołów i części wykonanych ze
stopów aluminiowych (z wyjątkiem termostatu)
rdzenia, dwóch ścian sitowych, dwóch
pokryw i profili przymocowanych do osłon,
ułatwiających montaż chłodnicy. Podstawową
częścią chłodnicy jest rdzeń, składający
się z 16 rurek płaskich, wewnątrz ożebrowanych
karbowaną taśmą. Wszystkie części rdzenia
są połączone ze sobą metodą spiekania.
Termostat zabezpiecza regulację temperatury
oleju na wylocie.
DANE TECHNICZNE:
Przekrój
czynny dla powietrza: |
2,8
dm2 |
Przekrój
czynny dla oleju: |
1,35
dm2 |
Powierzchnia
chłodząca dla powietrza: |
1,71
m2 |
Maksymalna
temperatura oleju na wlocie: |
140oC |
Ciśnienie
otwarcia zaworu termostatycznego: |
0,2
MN/m2 (2 kG/cm2) |
Pojemność
chłodnicy: |
1,7
dm3 |
Masa
chłodnicy: |
3,5
kg |
Karta
katalogowa...
Specyfikacje...
PRZYJAZNE
DRUKOWANIE
|